Jakość aromy

Polityka Jakości

JAKOŚĆ WYROBÓW I OBSŁUGI NASZYCH KLIENTÓW ZAWSZE STANOWIŁY PODSTAWOWY CEL NASZYCH DZIAŁAŃ. INWESTYCJA W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM NAJNOWOCZEŚNIEJSZE INSTALACJE PRODUKCYJNE I WYPOSAŻENIE LABORATORIÓW POZWOLIŁY NAM PODNIEŚĆ OSIĄGANIE TEGO CELU NA NAJWYŻSZY POZIOM.

Nasze wszystkie działania opierają się o wdrożony i certyfikowany system zarządzania jakością według ISO 9001. Ponadto, wdrożyliśmy systemy Dobrych Praktyk Wytwarzania (GMP), Systemu Analizy Zagrożeń i Krytycznych Punktów Kontroli (HACCP), zasad bezpieczeństwa IFRA i Dyrektyw Unii Europejskiej dotyczących naszej produkcji. Firma jest członkiem Międzynarodowej Federacji Handlu Olejkami Eterycznymi i Aromatami (IFEAT) i uczestniczy w pracach jej władz. Podobnie jest aktywnym członkiem Business Centre Club i laureatem nagrody Lider Polskiego Biznesu. Naszym podstawowym celem jest zadowolenie klientów z poziomu dostarczanych wyrobów i świadczonych usług, utrzymanie pozycji największego krajowego producenta wysokiej jakości kompozycji zapachowych, aromatów spożywczych oraz kosmetyków i wyrobów aromaterapeutycznych. Stale rozszerzamy asortyment produktów oraz dbamy o rozwój tak, aby nie tylko terminowo zaspokajać życzenia klientów, ale i odpowiednio wcześnie móc je przewidzieć.

Jakość wyrobów, produkcji, ochrony środowiska i poziom zadowolenia naszych klientów to podstawowe cele jakim służy szeroko rozumiana polityka jakości Spółki.

Aleksandra Zdebik
Dyrektor Zarządzający i Rozwoju

Nagrody i wyróżnienia

Wyroby ze znakiem Dr Beta, a także Marki Prywatne zbierały nagrody i wyróżnienia – „Lady ABK”, „Medal Herbarium”, „Tarnowska Leliwa”, kolejne „Medale Międzynarodowych Targów Poznańskich”, „Medal Ekolife”, wyróżnienie konsumentów „Malwa”, kilkakrotnie przyznane medale „Złoty Kosmetyk Apteczny” i „Medale Europejskie” potwierdzające europejski poziom ich jakości. Z jakością wiąże się przyznany firmie Certyfikat jakości ISO (1997) i prestiżowa Statuetka Lidera Polskiego Biznesu (2000).

Dodaj komentarz

Tworzymy od 1956 r.